FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej,
Fick tipset om Silktide här på WN för ett tag sen och var väldigt nöjd då jag letat efter något motsvarande ett tag. Jag har följt vissa råd som maskineriet gett mig och som verkade vettiga. Tex att byta ut min table-layout till CSS (som alla pratar om härinne också för den delen). Efter att ha gjort en hel del ändringar verkar det fortfarande visa att jag har Table-layout på mina sidor vilket jag inte har...annars verkar den uppdatera riktigt bra. Har ni andra motsvarande erfarenhet av Silktide? Finns det några motsvarigheter till Silktide som man kan kolla med? Ett annat problem jag får är att jag tror inte Silktide fattar att jag redirectar min sida till en underdomän (vilket jag gör i php med "header location"). Alltså besökarna hamnar direkt från www.doman.com till www.doman.com/swe/ eller www.doman.com/eng/. Betyder det att Google gör samma sak? Är det en dålig ide generellt att göra en sån redirect? Det blev många frågor nu ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Den ger nog rätt bra svar.
Min sida får 8.00 i betyg ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Nykomling
|
Inte för att det har något med Silktide att göra, men på http://www.sitening.com/tools/ finns ett verktyg som värderar sidorna utifrån SEO.
Finns även ett verktyg för att följa sina ord utveckling i SERPs (kräver gratis registrering) \Anders |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
andqu: Det hör absolut hit, tack för tipset!
aktieante: Så svaren du får är relevanta med hur du själv tycker att sidan är upplagd? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|