FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ja har man lite tid över så vad gör man inte för samhället?
Jag och en polare inledde en kampanj mot hundskit där vi bor i Jönköping.... (som en uppföljning till hummel-tråden aka duvtråden, för er som kommer ihåg den??) Vips så ringde SR och ville ha med oss i radion. Pressansvarig på svenska kernelföreningen (nått sånt) berömde oss och hela inslaget varade i ca 10 minuter. Du kan se oss på bild samt 2 av affischerna (av 3) här: http://www.sr.se/cgi-bin/jonkoping/program...&Artikel=831449 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
Du satsar ganska hårt på att bli kändis va?
![]()
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Svenska kennelklubben skall det nog vara, tips den har med hundar att göra. Men, men var är hemsidan om det här - Det är ju något att spinna vidare på eller hur? Domännamnförslag får andra komma med. Men grattis all publicitet skapar upmärksamhet och den har var ju lite annorlunda. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ett litet steg för människan... Ett stort steg för mänskligheten.
![]() Jag ska starta en uppföljningskampanj: Stoppa all nerskräpning med affischer! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Haha! Detta påminner mig om när jag läste engelska på högskolan en gång i tiden. Då fick vi i uppdrag att skriva en problemlösande rapport. Vi skulle identifiera ett problem, redogöra för konsekvenserna för det, föreslå en lösning och en slutsats.
Läraren ville inte ha det vanliga studentproblemet; för lite pengar. Jag satt hemma och skrev en lista på en massa ämnen, men inget tilltalade mig. Till slut sade jag till mig själv att jag skulle skriva om det som först poppade upp i skallen på mig, vad det än var. Jag tog ett djupt andetag och rensade skallen på tankar. Det första som ploppade upp var hundbajs. Sagt och gjort så skrev jag en uppsats på det. Det gick dessutom ganska lätt och var riktigt roligt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Micke heter din flickvän möjligen linda rosing?
Att SR kör realplayer som krav för att lyssna på deras dynga är ju skrattretande. Ännu en anledning varför jag aldrig komma betala TV-licensen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||