Första dagen med poker fick jag problem med svenska spels pokerklient, skickade ett supportmail till dom som det stog följande i.
Citat:
Här kommer en liten buggrapport om er pokerklient.
Ingen av våra datorer klarar av att köra en pokerklient förutom när man nyss startat om datorn, klienten äter upp allt ramminne i datorn och nyttjar 100% kapacitet ifrån processorn och allt går
riktigt riktigt i slowmotion, 3-4-5 sekunders responstid på allt man gör.
Senare upptäckte både jag och min sambo att man kan spela felfritt på vår bärbara dator där arkitekturen är annorlunda.
De datorer vi har som det inte fungerar på är AMD Opteron 170 med DualCore, ingen dator har mindre än 2gb i ramminne, kan det vara så att klienten får problem med dessa system?
På vår bärbara som är en vanlig AMD64 fungerar klienten hur bra som helst. Alla datorer kör Windows XP Pro.
Kanske något för er att utreda vidare nu när DualCore systemen är aktuella på pc-marknaden, är kanske inte så överdrivet många som har dessa idag.
|
Fick idag ett svar ifrån en kvinnlig hårt arbetande supporttjänsteman på SvenskaSpel
Citat:
var (Cecilia) - Lördag-04-01 15:58 PM
Hej!
Tack för informationen, Vad har du för dator?
|
Humoooor, har nu skickat en specifikation på burkarna rakt upp och ner, ska bli intressant att se svaret