FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Var och kollade på en grym lägenhet idag.
När jag ringde först, trodde jag bostadsförmedlingen sa fel. En etta på 2 våningar. Men, det var det faktiskt. Inte hört talats om ettor på 2 våningar. 38KvadratMeter. När man kommer in, så är det kök, toa. Sen en trång spiral trappa med läskiga trappsteg som leder upp på övervåningen, där är det ett rum med sovalkov. Trodde det skulle vara jobbigt att bära upp möbler... eller nästintill omöjligt. Men sen finns det en extra dörr där uppe dold som en garderob. Utanför dörrarna är hissen direkt. bekvämligt. ![]() Helt underbart perfekt lägenhet... ja förutom trappan, som någon garanterat kommer trilla nerför på fyllan och slå sig rejält. :| men man får försöka ta det lungt. Funderar på att sätta upp en krit-tavla lägligt vid trappen. sen dra ett streck varje gång någon råkar ramla i trappan. hehe Bara 3 månader kvar innan jag kan flytta in. *Längtar* Kan man ha mysiga "små-fester". ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Hehe, det låter verkligen som en cool lägenhet! B)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Låter som lägenheterna i Gamla stan (sthlm) där lägenheter sträcker sig flera våningar med 1 rum per våning.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Försök joxa fram lite bilder, låter som en väldigt trevlig lägenhet.
Antar att den kostar en slant också. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag har alltid velat ha en lägenhet med egen ingång från hissen. Bygg ihop hissen med den hemliga dörren vettja!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Jag gillar dubbel planlösning, blir som två världar som man inte behöver köra samma stil på utan kan bryta av, själv har vi en 2;a med 2 våningar
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har en kolega som bode i något liknande tidigare fast då var det även ett rum på bottenvåningen och ett där uppe. Även han hade en extra dörr där uppe.
Var en riktigt cool lägenhet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Lundstedt:
Ja kan försöka fixa lite bilder. Fast det kommer nog ta ett bra tag. Flyttar om 3 månader, har uppsägningstid på min nuvarande lägenhet. ![]() Kostar 2950... Normal pris för en etta är mellan 2500 till 3000 här i trakterna. kullervo: Bra ide, fast tror inte grannarna skulle gilla det. Decibel: Tvåa. ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|