FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Verkar rätt segt på svenska webbhotellsmarknaden med detta.
Ser det på mååånga ställen i USA, ett billigare konto som är för bloggar endast. Varför finns det inte i schweden? Visst du kan skaffa en blogg på blogg.se, men jag menar man vill ju ha en riktig :-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Vad är skilanden mennar du?
Att du har ett eget webhotell där du själv kan bestämma över reklam och sånt. Eller vad? Ser inte riktigt meningen i att köpa ett blog konto när man kan få de gratis, eller bara fråga en kompis som har lite ställen över om man kan få plats där, om de nu skulle vara så att man inte själv har möjlighet. Så jag förstår inte riktigt meningen med de där. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Saken är den att folk mer än gärna betalar för att slippa installera, slippa meka, slippa ligga på reklambaserade tjänster, så idén är inte dum alls.
enkelhet får kosta pengar |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Svaret på denna fråga är precis samma svar på ovastående fråga. Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Man tagga ner några kilon Joahn..
Bara för att jag inte ser meningen i de, så säger de inte att resten av världen inte göra de.. Så jag anser att dina svar är lite väl överdrivna.. Om du anser att de är så bra, varför sätter du inte igång en tjänst själv.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Bloggar är stort, förmodligen den typ av hemsida som växer snabbast och kommer förmodligen fortsätta. Alla har inte kunskap, alla förstår inte hur internet fungerar, alla vet inte vilka tjänster som erbjuds. Titta på USA marknaden, de ligger ca 30 steg framför den svenska inom exakt varje kategori. Det som fungerar där, fungerar här. Så enkelt är det. Detta är en tjänst för webbhotell, inte för sådana som mig (verkligen inte mig). Ska jag tagga ner några kilon? Det vet jag inte, men jag tappar gärna några kilon ;-) (Ser att jag skrivit som en jävla ko, orkar dock inte rätta, skyller på klockan & nu ska jag sova ) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vilken "programvara" är att föredra som bloggare då?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
//Björn |
|||