FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Jag kör Windows XP home på en dator. Jag kör Mozilla Firefox senaste versionen som webbläsare. För 1-2 månader sen så försvann alla mina bokmärken/favoriter i Firefox. Det var mängder av länkar som jag surfat fram i ett par år. Allt försvann spårlöst utan att jag själv raderat dom. Riktigt surt och bittert. Vet inte varför detta hände?! Jag började allt eftersom lägga till nya bokmärken. Men när jag startar datorn en dag så har det hänt igen mina nya favoriter är borta igen. Detta händer ungefär 1 månad efter förra kraschen. Tyvärr så har jag ju inte gjort någon backup på dem. Är det någon som har stött på samma problem med Firefox? Hur gör jag för att få tillbaka alla mina bokmärken/favoriter? Detta problem kan ju inte bara hänt mig? Tack! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har råkat ut för samma sak (W2000 och Firefox 1.0). Som tur är så hade jag backup på mina, så det var lätt att återställa dem. Det märkliga är att det hände två gånger för ca ett år sen, och inte en enda gång sen dess.
Jag googlade lite och det här verkar inte vara ett okänt problem. Kolla t.ex. här: http://home.att.net/~cherokee67/fflostbkmk.html |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Ta en titt här:
C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\ Jag har en mapp i min profil som heter bookmarkbackups där de fem senaste dagarna finns backade. Jag brukar version 1.5.0.1 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Banned
|
Varje gång Firefox kraschar, så tar den en backup av bokmärkena. (Iaf hos mig.) Kan inte se någon inställning för detta.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|