FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tog Jim´s råg och tog mig an phpLD. Tycker nu att det är ett riktigt bra system och kan lätt rekommendera det vidare. Skulle önska mig lite feedback från er.
Är sidan tillräckligt tydlig? Är uppläget bra av både kategorier och placering av annonser? Många kommer säkert påpeka att jag blandat 2 språk, engelska i scriptet och svenska i kategorier, men det var lite meningen. Vill att även utländska sajtägare skall kunna komma åt den och förstå vart allt finns, dock tänker jag i första hand på Sverige och därför är kategorierna på svenska. Lankar.NET Tack på förhand. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Snygg, jag tycker dock att (0) efter varje rubrik får mig att tro att det finns så många länkar under den rubriken, men det var antalet underrubriker som det angav, lite förvirrande.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tycker mig sett den designen någon annanstans, template? (Ingen sågning eller negativ kritik, bara reflektion)
Känner att det är svårt att kommentera färdiga templates bara... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Oswd.org finns templaten på om ja inte minns fel! (ingen sågning eller liknande, använder själv templates till många av mina projekt)
Får du bara besökare till sidan så är det ju helt okej, men det känns ändå någonstans som att sidor med länkar finns i oändlighet! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Ja, det är ju ingen idé att betala för design innan sidan driver in pengar. Gör som på internetkatalog, att jag låter det jobba lite innan jag köper grafiken till den.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Dags för mig att svara.
Sist snodde du en ikon från Seek.se men du tog bort den efter att jag nämnt det här på WN. Men trodde du verkligen att jag inte skulle upptäcka detta. Du kunde ju haft lite mer fantasi när du skapade katalogstrukturen, då den är i nuvarande läge i princip identisk med Seek.se's katalogstruktur. Här är en jämförande bild som illustrerar framsidan samt en exempelkategori (Shopping) med subkategorier. ![]() Visst är man lite smickrad, men jag tycker inte det är okej. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Vart vill du komma med det? Jag har i princip samma struktur på internetkatalog.se och så finns det samma på tusentals andra sajter.
Du kanske äger dessa orden? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Ja när jag kollar närmare på det så kanske jag skulle börjat med att rita röda ringar för den sidan först. Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Jag kommer ju att bygga vidare på dessa kategorier så det kommer inte va så likt sedan.
Så det finns alltså inget positivt med den sidan? Verkar inte så hittills ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hehe, seeq...
Jag gjorde exakt samma sak som Davve när jag gjorde min länkkatalog (kollade eran). Så lite smickrad kanske du ska vara. ![]() Fast det tog ca 3h innan jag ångrade mig och deletade allt. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|