FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag undrar om någon här har, eller vet vart man kan få tag på, en svensk språkfil för kontrollpanelen Helm. Jag har hittat några webbhotell i andra länder, som kör Helm och verkar ha svenska som ett språkalternativ, så jag inbillar mig att det finns någon stans (vart de fått tag på det är en annan fråga, har letat ungefär överallt utan att lyckas hitta det).
Jag har börjat översätta själv nu, men om någon skulle råka sitta på filen, och känner för att dela med sig av den, så mottages den tacksamt. /Lars |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Det stämmer att det inte finns någon "officiell" svensk språkfil hos tillverkaren. Jag har kontaktat de två webbhotell som jag sett har svenska installerat. Det ena (hivahost.com) har svarat, men de ville att jag skulle hjälpa dem att sätta in 60USD på ett amerikanskt konto, eftersom de inte kunde göra sådana insättningar själva. Verkar skumt, så då gör jag hellre klart en egen översättning. Men som sagt, om någon skulle ha/hitta en sådan fil så mottages den tacksamt =)
/Lars |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Vi har översatt HELM till svenska och skickat filerna till webhostautomation som nyligen la ut den svenska versionen på sin webbplats... Fel i översättningen är altså vårt fel B)
// Jonte www.24h-webhosting.com |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|