FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Haha, på något sätt är det synd om killen :lol: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Hur gammal tror du hans "flickvän" är, förmodligen ca 18 år & kan inge engelska.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Citat:
Måste väl vara rekord i otur alla fall. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Javisst var det otur att det var i Thailand. Köra på en människa som skadar sig allvarligt och bli häktad.
Hade varit här hemma så hade han väl blivit kallad till förhör om några år, om det inte blivit nedlagt dessförinnan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Läste dessutom på VK.se tidigare att mannen hade druckit. Så OTUR är det väl knappast. Karma kallas det.. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Förstår inte varför det skulle vara synd om den här personen?
Jag har ingen sympati för honom överhuvudtaget. Han säger att han har åkt iväg mitt i natten för att köpa kondomer. Låter som en typisk sexturist. Han har dessutom under alkoholpåverkan rammat en stackars munk. Hoppas han får ett ordentligt straff. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Vill bara infoga att jag med mitt tidigare inlägg avsåg att vara ironisk så nu ingen tror att jag har minsta överseende med rattfyllon som orsakar olyckor.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Skulle hellre blivit överkörd av moped och brutet ett ben än sitta i fänglese i det landet, den beskrivningen av fängelset låter lite som tortyr. Sedan känns det lite väl överdrivna lagar att åka i för slå näven i en bil.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Rattfylleri som orsakar personskador, vandalism. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
I thailand är de nog bättre än i Sverige på att ge straff till de som kör påverkade av diverse. Han får sitt straff. Inte mer än rätt.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|