FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan,
Vi har bytt design på vår webbutik/hemsida (www.worldofboardgames.com) för ett tag sen och har tyvärr inte fått in så mycket feedback från gamla kunder/besökare som vi hade hoppats på. Så tänkte höra med er vad ni tycker? Har tyvärr inte den gammla sidan kvar så ni får bedöma sidan utifrån andra referensramar. Skulle även bli mer än glad om någon som är "kunnig" inom SEO kan säga till om det är någon stor eller kritisk SEO-miss vi har gjort. Alltså jag begär ingen genomgång av hela sidan då jag mer än väl förstår att det skulle kosta en bra slant. Men som sagt säg gärna till om ni diekt ser något som måste åtgärdas. Vi försöker optimera för brädspel och sällskapsspel i första hand. Tänkte även på om det är någon som på något sätt ha fått sina besökare/kunder att göra någon form av utvärdering? Hur gjorde ni då? Eller är det någon som har ett förslag på hur man kan tänkas gå till väga? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Snygg sida enligt mig
helt ok i seo en grej kan vara att gora mod rewrite sa att url blir battre skulle gyna er en hel del |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hm - Varför är det så snålt med text i decriptiontaggen?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Dykarn: Jo jag har funderat lite på mod rewrite men känner inte att jag har koll på det ännu men får se om jag ska försöka ge mig på det lite senare. Samt att det inte gynnar startsidan något? Eller hur?
Hubbert: Mmm det har du helt rätt i ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|