FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ang registeringen av .eu så fick jag ett mejl som nedan idag om att skicka in reg-bevis inom 40 dagar.
Det är väl inga konstigheter egentligen men som Loopia skrev i sitt mejl ang.detta häromdagen att man skulle få en dirktlänk till ett försätsblad som skulle med in, detta skulle nog varit med men av någon anledning så finns ingen länk i mejlet från EURid. Nån annan som fått samma mejl idag med länk? Eller är det jag som är heeeelt puckad? // Mats ------------------------------------------------ Hej! Tack för ert intresse för .eu ! Ert ombud har skickat in följande ansökan på era vägnar : Domännamn : lastbryggan.eu Datum och tidpunkt för mottagandet av ansökan : 2006-02-07 11:22:47.657 Dokumentbevis skall senast vara tillhanda : 2006-03-19 Ansökans köplacering : 1 Ni har nu fyrtio (40) dagar på er att skicka dokumentbeviset som stödjer era tidigare rättigheter. Dokumentbehandlingsagenten måste ta emot det senast på den dagen som anges ovan. För att skicka in dokumentbeviset behöver ni först skriva ut en framsida, vilken ni kommer åt genom att klicka på: 1 Var vänlig observera instruktionerna i paragraph 8 av Sunrise-reglerna (tillgängliga på www.eurid.eu) noggrannt när ni förbereder dokumentbeviset. En undertecknad framsida åtföljd av dokumentbevis måste skickas till adressen som anges i övre högra hornet på framsidan. Vänligen kontrollera er ansökans status regelbundet i Sunrise WHOIS-databasen på: www.eurid.eu Om ni har problem med denna procedur, vänligen kontakta ert ombud. vänliga hälsningar EURid-teamet ------------------------------------------------ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Snabba som vanligt så fick jag svar från Loopia, men helt klart saknades länken i mitt mejl.
// Mats ------------------------------------- Hej Mats, Den länk som du borde ha fått i meddelandet från EURid är följande. cp.eurid.eu/sv/lastbryggan/**************** Återkom gärna om du har ytterligare frågor eller funderingar. Mvh Lars-Göran Forsberg, Registry ____________________________ Loopia Webbhotell AB Tfn: +46 (0)21 128222 Fax: +46 (0)21 128233 Email: [email protected] Www: http://www.loopia.se ------------------------------------- |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|