FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag är intresserad av att köpa fördiga sajter med befintlig trafik, priser upp till 50 000kr även dyrare kan vara av intresse. Redovisa gärna trafiken utan köpt trafik.
Ej intresserad av webbshoppar och erotiska sidor. Skicka förslag och pris via pm |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag är intresserad av att köpa färdiga sidor inklusive domäner (eller eventuellt utan domäner om innehållet är tillräckligt bra).
Sidor med cirka 400-800 unika besökare per dag är av intresse. Och detta gäller naturligtvis oköpt trafik. Ämnet bör fördelaktligen ligga under något som har med webmasters, webbutveckling eller musik att göra. Det utesluter dock inte att jag köper din sida trots avvikande ämne. Både engelska och svenska sidor är av intresse. Inlänkar, domän och innehåll tas i beaktning. Har du reklam på sidan är det ett stort plus för priset om du har statistik för dina inkomster att visa upp. Nicklas, jag hoppas att det är ok för dig att jag delar din tråd. Men det är förmodligen bättre än att skapa två trådar med samma ämne. Dessutom förväntar du dig förmodligen PM framför svar och således leder det inte till förväxlingar. Har en moderator en motstridig åsikt är det bara att ta bort meddelandet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag är intresserad av alla möjliga hemsidor, med eller utan besökare.
PM eller maila mig =) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har en fullt utvecklad site utan besökare
![]() Har inte funderat på att sälja egentligen, är mest nyfiken. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vi är också intresserade av kompletta sidor med icke köpt trafik. Gärna inom mode/smycken. Är trafiken väldokumenterad och sidan seriös betalar vi bra.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|