FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Administratör
|
Webmaster Network har flyttat till nya servern där WN skall få bo helt själv framöver.
Efter gott förarbete av Silon var forumet stängt för postning i knappa fyra minuter. Temporärt använder vi moving.wn.se som adress till ordinarie domäner propagerar korrekt i alla Dns'er, allt borde vara som vanligt imorgon så det finns ingen anledning att ändra eventuella bokmärken etc. Nu hoppas vi de driftproblem som var på WN senaste veckan är lösta, och att allt laddar snabbt och problemfritt för alla våra kära medlemmar. WN
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Strålande!
![]() Man kan inte annat än att bocka och buga. Att lägga en massa slantar på ett forum som indirekt inte genererar några pengar tillbaka är storartat. Jag är jättetacksam att få ha förmånen att tillbringa tid här och utveckla mig själv och mina kunskaper och dessutom slippa reklam och annat skräp. Låt oss nu försöka få tillbaka den proffessionella nivå på inläggen som jag tycker att man kan förvänta sig. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag instämmer till fullo med Lastbryggan!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|