FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Verkar inte så - åtminstonde ingen som verkar dela med sig av några eventuella erfarenheter (lade själv in en tråd för ett tag sedan) - funderar på att ge det ett försök, med har inte riktigt tiden just nu.
Hör av dig med erfarenhter om du ger det en chans. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vi kör en test nu men kan inte säga varken bu eller bä ännu.
Återkommer när vi kört ett tag.... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag var intresserad av att testa MM Medier (efter deras kontakt med mig). Men när det första som händer är att dom ber mig maila mitt bankkontonummer blir jag lite tveksam.
Kanke inte illasinnat menat, men lite naivt. Hade väntat mig inloggning och test till deras affiliate-system och presentation av annonsörer först. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Vi har kört den lite smått också, har har inte upplevt något negativt än som jag kan säga..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Är det någon som fått några pengar ifrån dem? Jag har tjänat in cirka 1500 kr men har än så länge inte fått några pengar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag fick inloggning till deras affiliate-system som verkar smidigt och användarvänligt.
Det var tydligen ett missförstånd först då dom trodde jag redan hade loggat in. Nu väntar jag bara på mer uppgifter om en tävling som verkar passa mina besökare i en resesajt. Tyvärr ger anmälningen till denna tävling ingen information om vilka regler, deadline, dragning, etc som gäller. Men det är kanske upp till annonsören. Frågan är om det ofta är så? Jag kan i alla fall inte tänka mig locka mina besökare till något (som alltid kräver någon form av motprestation) som inte sköts seriöst. Men den diskussionen, om tävlingar, kanske förtjänar en tråd för sig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag signade upp mig i början på mars, fick till några snabba avslut, skickade in kontouppgifter förra veckan och fick pengar denna vecka. Klart snabbare än advertising.com och adpepper.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har inte börjat använda deras annonser men jag mailade dem nyligen med lite frågor jag hade. Fick ett snabbt, personligt och utförligt svar så deras support är det inget fel på i alla fall..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag har också börjat använda mig av MM Medier nyligen. |