FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Tjena,
Jag håller på med ett lite annorlunda webbspel där det vore kul med lite synpunkter: http://www.playdojam.com Satte ihop en trailer så ni kan se hur det funkar :-) Ni med webbkamera som har lust att beta-testa inom några veckor får gärna höra av er, /Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ser riktigt bra ut! Dock har jag ingen webbkamera
![]() Finns väl ingenting jag kan klaga på direkt ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jo det ser bra ut, verkar dock väldigt enkelt? ^_^ han sätter ju varje försök, och det ser inte ut som han anstränger sig
![]() har dock heller ingen webcam som jag kan testa med ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Väldigt bra ide till intressantare online spel.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag är imponerad. Kanske inte kommer slå, men det är nice nytänkande.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Samma princip som eye toy(http://www. us.playstation.com/Content/OGS/SCUS-97319/Site/).
Snyggt gjort och jag tror det kan få en hel del uppmärksamhet när vi väl lanserar sidan. Bra jobbat! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Ser riktigt kul och hoppas på flera såna spel på webben!
*Tummen upp* |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Häftigt!
Kommer man kunna spela mot varandra? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Det ser fränt ut! Jag har en webbkamera liggandes någonstans, kanske kan testa sen.
Vad krävs det för teknik hos användaren? /Peter |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ser ut som de klassiska "spelen" man får med webbkameran som standardprogramvara tillsammans med drivrutinerna. Roligt att ni tagit det till en onlineversion men går det inte att göra spel med lite mer utmaning som drar nytta av tekniken? Borde dock gå att få in lite mer nytänkande bland spelen med rörelseigenkänning. Eller varför inte kombinera rörelseigenkänningen med er framgångsrika graffiti-del så spelaren kan "hålla i" spray-burken och trycka med fingret för att spraya? Roligt att någon utnyttjar enkel teknik och tar det vidare ett steg iaf.
![]() |
![]() |
Svara |
|
|