Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Behöver lite besökare nu så här i början

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-01-06, 04:16 #1
serial serial är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2005
serial serial är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2005
Har precis kommit igång med min hemsida och för att det hela ska bli något för en besökare att besöka så behöver jag lite bikter från besökarna. Vad jag har gjort är att jag har köpt (4 block á $25=$100) plats på www.millionquarterwebpage.com, tänkte att det kunde vara bra nu när orginalet www.milliondollarhomepage.com är slusålt och hysterin kring denna sida kanske ger lite till just den sidan jag annonserat på. Jag har även använt mig av AdBrite.com där jag köpte reklamplats för endast en dag men det stod såhär:

Days Avg. CPC Avg. Clicks Cost (annons hamnar på www.bebo.com från den 9/1-06)
1 0.07 2113 $148.56

Vad det innebär hoppas jag är en jäkla massa syndare!

Statistik till andra sidan http://millionquarterwebpage.com/clicks.html

Eftersom jag handlar innan jag frågar så kommer nu frågan då, har jag varit dum eller kan det bli lite besökare på detta viset, finns det bättre vägar att gå?

(Se även auktionen för de 1000 sista pixlarna på www.milliondollarhomepage.com som han säljer på E-bay http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d...ME:L:LCA:UK:31 HELT SJUKT!)

Den ena annonsen har kommit in men jag kommer tillbaka och rapporterar vad den där enda dagen gav på bebo.com.
serial är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:11.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017