FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Tänkte presentera filmerna på sidan genom att visa en bild på/ur filmen.
Men jag lyckas inte ta några bilder på filmerna. ![]() Har testat med winamp, windows media player & quicktime. Hur ska man göra för att kunna ta en printscreen på en film? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Stäng av hårdvaruacceleration i Windows Media Player och testa att ta en screenshot när du spelar filmen i samma spelare. Det ska funka.
Lycka till! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Alternativt kan du ta en bild och spela upp filmen igen, och då spelas filmen upp i bilden - ett intressant fenomen.
![]() Har iofs inte testat det någon mer gång.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Eller använd Media Player Classic, File->Save Image.
Eller om du har windvd eller powerdvd går det trycka ctrl-p eller liknande så sparas en bild någerst. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Precis som SwedenRoxx skrev fungerar utmärkt. (ifall du inte har andra program installerade etc..)
Kika på bilden som finns HÄR så ser du hur du går till väga |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Fin liten guide där Mattias!
Men vad är det för film du spelar i bakgrunden? :/ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Gjorde som du sa SwedenRoxx.
![]() Guiden var bra också. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Haha, jasså, här är det ingen fel på fantasin? ![]() Om ni så måste veta så var tanken att jag skulle göra så någon lade märke till det, "how to eat pu**y" heter filmen. Bara kontakta mig ifall ni behöver lära er. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Förresten, hur ska man egentligen infoga filmer på sidan?
Jag använder denna kod: [img]film.mpeg[/img] Ser flashigt ut, med bara filmen. Men om filmen är stor, så tar det en stund att ladda. Då kanske en del besökare tror att filmen inte funka. Vad ska man ha för kod för att få med dom vanliga sakerna också? pausa, stoppa, starta, höjja volym o etc. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|