FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Bäst att tillägga, det är bara ett rykte än så länge.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Om det nu är sant. Så har det garanterat mer med att stoppa google att göra än att de behöver Opera ^_^
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
wiggin: Möjligt... Eller så ser kanske Microsoft chansen att få en ordentlig webläsare i grunden är skräp IE...
Firefox kan dom inte köpa i och med att det är fritt. Opera är den som kommer på 3:dje plats i kriget. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
och om M$ nu köper opera så tror jag inte de byter IE mot Opera....utan rippar den på precis allt de vill ha, lägger till det till IE och dumpar Opera....de gjorde nåt sånt med quicktime om jag är inte säker på vad det var dock...
En annan möjlighet är också att de köper upp konkuransen och försätter den i konkurs så att de bara måste oroa sig för Fx... Som avslutning: Ja, jag är fullständigt övertygad att MS är kräk allihop som förhindrar utvecklingen. Istället för att använda de miljarderna de redan har för att pusha fram tekniken så gör de allt för att pumpa småfolket på pengar... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
http://slashdot.org/articles/05/12/2...tid=95&tid=187
Verkar väl vara just ett rykte och inget mer. Men vem vet vad som är på gång.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Enligt Opera förs det ingen dialog om uppköp.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
ja det gör det, men jag har ett vagt minne att MS drog en fuling med quicktime
ska dra fram länkar asap ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Genom att agera idag men fortsätta att låta Opera utveckla den mobila marknaden har MS skaffat ett förutseende grepp om och när kriget startar om PDA-marknaden. Lika smart som det var av apple att unix-basera sitt OS. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|