FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tjenare,
Jag har beställt lite klädesplagg privat från en firma i England allt betalt och skall vara skickat enligt dom och det ser bra ut jag fick ett mail av dom som innehöll en "trackingcode" som man skall använda på DHL.com för att spåra sin leverans. Men jag får det inte att fungera, kanske bara så att grejerna inte finns i DHL´s databas eller så gör jag bara fel. Kanske någon här som vet hur man gör? Grejerna kommer antigen från England eller något annat land, har för mig att det var turkiet eller något sådant där dom har sytt upp grejerna. Spårnings nummret ser ut såhär: 154336638XX (X:en har jag bytt ut själv, skall vara 2 siffror till där) Någon som vet var eller hur man gör när man skall söka med ett nr som ser ut som detta? Tänkte att någon här bör väl veta eller iaf ha en liten anning om det. ![]() Mvh, Viper |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Annars kan du ju göra som på den gamla goda tiden, besöka DHL.com och spåra därifrån. :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Stycke och parti inom Sverige - Swednet och Europremium Paket till Norden och Europa - Europremium, DHL Europack och DHL Europlus Flyg- och sjöfrakt - DHL Danzas Air & Ocean Flygexpress - Shippers Reference Nu kanske du förstår lite mer med vad jag menade, såg att jag skrev lite luddigt i min post alltså att jag inte hittar något på dhl´s websida som verkar fungera att spåra med iaf inte med det trackingnummer som jag har. ![]() Mvh, Viper |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
DHL brukar vara jäkligt sega med att få ut trackingnumret i systemet på nätet så att det går att söka på det.
Har märkt detta flera gånger då jag ofta får leveranser med dom. Jag brukar hitta mina kollin via denna sida. Av nån märklig anledning brukar dom dyka upp där först men även dom är dåliga på att uppdatera var försändelsen befinnere sig. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Men man märker väl om det fungerar sen eller inte då. ![]() Tack iaf för svaret Mats! Mvh, Viper |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|