FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag formaterade i går och installerade windows xp med sp2 på svenska, ett problem är bara att altgr inte vill funka, så jag kan inte göra snabel-a och sånna tecken. Någon som varit med om detta innan eller vet hur man kan fixa det, funkade hur bra som hellst innan formateringen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Vad är det för dator.. vad för grafikkort har du i den?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kolla så att du inte har fått fel tangentbordslayout eller språkstöd.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har en laptop, med Radeon 9000 Mobility, jag använder svenska som inmatningsspråk och jag har tagit bort engelska. ÅÄÖ funkar bra, det är bara altgr som inte funkar. Jag har inte drait ut eller satt i några kontakter under eller efter formateringen. Kan inte förstå varför det inte funkar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ne det funkar inte heller.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kör Adaware och eventuellt något virusprogram, Ta bort.
Kör du virtual PC? Där ligger fullskärmsläge på Alt Gr+Enter. Rekommenderar att byta till t.ex Ctrl+Enter Stäng av alla onödiga extraprogram. Makroprogram kan ibland lämna ett "knapp ner"- meddelande utan skicka ett "knapp upp" vilket leder till att datorn tror att du håller ner någon knapp. Kan få lite lustiga effekter om du prova andra knappkombinationer då. Om inte: Om du bootar upp i felsäkert läge får du samma effekt? Prova också boota till dos. Fungerar det på någon av dem så kan man gå vidare därifrån. Annars om inte detta fungerar så vill jag bara säga en sak: -"Lycka till" ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|