FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Förlåt att jag skapar ytterligare en sådan här tråd...
Jag har fått flera seriösa mail innehållande förfrågningar om att sälja en av mina helt outvecklade domäner. Köparen tycks vara en mindre firma, möjligen ett enskilt bolag. Eftersom jag har en historia av dåliga affärer bakom mig så vill jag inte göra bort mig igen så jag undrar, vad skulle ni kräva för m a r k n a d. o r g i min situation? Edit. Gjorde domännamnet ej sökbart. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
500 kr
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
VIP
|
håller med robertsson. du kan ju försöka med mer, men jag anser inte att den är värd mer än reg. fee till någon hundring.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag förstår självklart att det inte handlar om några stora summor och det är inte jag "värdera min domän"-fråga. Jag undrar mer hur ni skulle agerat i min sits.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tycker den är värd mer än 500 kr. Marknad.org kan ju användas inom flera områden.
Ps. Med tanke på att "digitalminnen.se" säljes för 1000:-........Ds. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Framförallt får du fråga dig vad det är värt. Själv hade jag förmodligen begärt åtminstone några tusenlappar för att släppa ett namn som jag ser potential i.
Jag har å andra sidan i princip gett bort namn som jag tröttnat på.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|