FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tänkte börja med att nämna att nu finns det nanobatterier att köpa som kan laddas på 5-10 minuter och har 5 gånger mer
energiinnehåll än konkurrerande batterier. http://www.a123systems.com/html/home.html Tekniken finns framför näsan men något sätter stopp. Det måste till en återförsäljare och troligen en ganska stor sådan. Borde kunna bli en jättemarknad. Vad tror du? Jag misstänker att detta än så länge har ett ganska svalt intresse i Sverige. Jag känner ett stort sug att pusha på. Men jag vet inte hur jag ska göra det. Vad skulle du föreslå? Skulle det inte vara häftigt om man tog initiativ här i Svergie och började tillverka elbilar, elskootrar, elcyklar m.m som verkligen kan börja konkurrera med dom alternativen som finns idag. En tanke jag hade var att bygga upp en webbsajt med elfordon m.m och kanske jobba som affiliate åt en återförsäljare av dessa batterier. Men om jag ser realistiskt på detta så tror jag detta först kommer ut till fordonstillverkare utomlands. Då blir det kanske genast svårare att jobba som affiliate. Positivt är dock att bara genom att skriva här på forumet så kanske man kan locka ett intresse och skynda på utvecklingen. Men jag vet inte om det räcker med några läsare. Vilka stenar finns att lyfta för få detta att gå i uppfyllelse? Vet du? |
||
![]() |
![]() |
|
|