FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej Hopp!
Testade paynova för lite över ett år sedan, men droppade det för att det var så få som använde betalsättet. Nu börjar jag lura lite på att testa det igen, eftersom det dykt up som alternativ på flera stora sajter, som SJ.se t.ex. Är det någon som använder PayNova just nu, och isåfall, har ni märkt nån förändring i användningen under det senaste året? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag använder Paynova. För tillfället är ungefär 20% av beställningarna Paynova, resten är förskott (ungefär, finns en liten andel avbetalning också, men den är försumbar). Har dock bara haft paynova sedan i januari, och under den tiden har det legat ganska konstant.
Nu i dagarna kommer de ju dessutom med en ny betalmetod där man inte behöver förregistrera sig eller ladda pengar till plånboken, bara att knappa in kontonumret direkt, dock skulle jag vilja se en demo innan jag tecknar mig för den tjänsten. Den ska tydligen kosta 2000 om året men de bjuder på första året om man tecknar sig före 30/11. Den tjänsten tycker jag annars verkar mer intressant. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Väcker denna tråden igen. Är det nån som implementerat "nya Paynova"? Får felmeddelande när jag följer manualen, servern fattar inte att jag vill göra POST, och inte använda SOAP. Och Paynova svarar förstås inte på mail...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har också problem med implementeringen, och att de ej svarar på mail. När jag ringde blev jag hänvisad att maila för kundtjönst hade för mycket att göra för att svara i telefon...suck, tar snart bort dem och byter till annat
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nu har jag skickat två påminnelser med mail, efter mitt ursprungliga mail jag skickade den 14:e december, fortfarande inget svar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag har inte haft några problem med att få svar på mail.
Vad jag hört kommer de med en demobutik i februari. Lika bra att vänta på den kanske. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har fått svar på mitt mail nu, och allt har löst sig. Skyller på den dåliga manualen, som det faktiskt står flera fel i.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|