Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Säljes: Webbplats inom sportfiske

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2016-01-07, 22:16 #1
df55 df55 är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Dec 2015
df55 df55 är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Dec 2015
Standard Säljes: Webbplats inom sportfiske

Säljer en webbplats inklusive domän för handgjorda sportfiskebeten. Verksamheten och sajten grundades 2008 och var då bland de första i sitt slag i Sverige. Följande är det som ingår vid försäljningen:

a) Domänen custombaits.se
b) Wordpressiten som Custombaits-sidan är byggd på (baserad på en mall)
c) Några timmars hjälp vid överlämningen
d) Kontaktuppgifter till tillverkare som jag använt mig av
e) Mailadresser till potentiella köpare (baserat på tidigare kunder, förfrågningar etc)

Webhotell (one.com) och domän är betalda till 2016-03-15, därefter kommer en ny årlig betalning att behövas (365 kr/år senast)

Försäljning har under åren både skett till privatpersoner samt sportfiskebutiker och distributörer. Verksamheten har drivits på deltid. Värt att tillägga är att det går lika bra att outsourca tillverkningen av betena och endast sköta försäljningen.

Ta chansen att förvärva en nischad sajt inom sportfiske. Sportfiske är en av Sveriges populäraste hobbyverksamheter som omsätter ca 6 miljarder årligen. Konkurrensen (online) är relativt låg inom detta segment.

Då det finns några intressenter har jag valt att sälja till högstbjudande. Budgivningen slutar den 31 januari 2016 kl. 23:59.
Ser gärna att köparen har som mål att hålla innehållet på sajten sportfiskerelaterat även i fortsättningen.
df55 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:24.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017