FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Loopia lanserar idag en helt ny och unik mobil domäntjänst med namnet LoopiaWAP, under adressen wap.loopia.se. Nu behöver man inte längre tillgång till en dator för att skydda sina domännamn, med LoopiaWAP är det möjligt att kontrollera och registrera domännamn från vilken modern mobiltelefon som helst.
Läs mer: http://www.loopia.se/omloopia/nyheter |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Otroligt smidigt, för vem vill inte sitta och knappa in alla sina detaljer på sin mobil? Helt ny och unik vet jag inte om den är, har sett andra aktörer som tar registreringar via WAP, nothing fancy med det. Jag förmodar även att orsaken till att den är så unik är att det inte finns någon mening alls med den (varför inte använda en vanlig browser i sin "moderna mobiltelefon" om man nu så gärna vill registrera domäner från mobilen?)
![]()
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tobbe, du matar inte in några detaljer om du registrerar ett domännamn genom LoopiaWAP. Sök efter ett domännamn, logga in och beställ. Det är allt som krävs. Enklare kan det inte bli
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för att ni gör mig till en ännu nöjdare kund
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Administratör
|
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Min första tanke när jag lästa rubriken är när man går runt ute och reser och ser olika företags domäner och tänker nu ska vi vara onda och se om dom glömt registera under alla TLD.
För känns inte som man behöver panik med registera domäner i panik. Men visst bra tjänst för slöa personer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag tycker det är en underbar tjänst. Loopia gör verkligen det möjligt för oss att utnyttja tjänster på resande fot utan bärbara datorer.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
:blink:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Nykomling
|
När registrar .info med mobilen är det ett år eller 4 ever ????
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Ett år.. Livstidsregistrering hade ju aldrig fungerat! Då hade ju registrarna fölorat en jäkla massa intäkter.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|