FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Jag undrar om vad kan en 3tecken .com domän ha för värde om den innehåller nån siffra? Jag är väldig intresserad av att köpa två st sådana domän av en säljare som jag känner, så undrar om vad kan man betala maximalt. Tack för hand! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
LLN.com kan såklar vara värt väldigt mycket för rätt köpare eller med rätt bokstav/siffer-kombination (precis som alla andra domäner).
Vid en intetsägande kombination av två bokstäver och en siffra under .com i spekulationssyfte säger marknaden runt 2000kr. ro0.com gick nyligen för den summan. Övriga slumpmässiga varianter av NLL, LNL, NNL, LNN, NLN är alla värt kaffepengar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag ser ganska ofta bud på runt 100-250 dollar för de sämre varianterna på Flippa. Säljarna har dock ofta satt ett reservationspris från 400 dollar upp till flera tusen, så inte sällan slutar dessa med "no sale".
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Citat:
Tack för svaret! Han erbjöd mig 3 domännamn för ungefär 6300 kr. Jag kommer nog köra på det ![]() Tack igen för svart!!! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Nu vet jag ju inte vilka det är, man jag hade nog också slagit till för det priset. Lycka till!
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Värde på LNN/LNL/NLL/NNL/NLN/L-L/N-N/L-N/N-L, kan hållas koll på här:
http://www.3character.com/price-guide.html |
|||
![]() |
![]() |