FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej!
Eftersöker ett digitalt gränssnitt för ett ändamål för hantering av dokument, någon som har erfarenhet av något sådant? Gärna om det finns något sådant färdigt. Användaren ska kunna logga in till sitt konto och ta del av de dokument som finns tilldelade till det kontot. Admin ska kunna ladda upp filer till specifika användare. Ska gå att hosta på server utan nedladdning av programvara för användaren. Alla tips emottages! Senast redigerad av mister den 2015-02-06 klockan 20:40 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Du menar typ Google documents, Microsoft drive osv.?
Dropbox har ju kommit med ett sådant system nu också väl? Eller ska du ha ett eget-eget? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Nej riktigt starta eget, utan jag behöver en sådan tjänst som jag kan ha kontroll över d.v.s jag ska ladda upp material och tilldela det till specifik användare. Ska kolla upp om man kan använda deras tjänster så som jag önskar. Tack för tipset ibland är man blind i farten
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
SharePoint kanske är lämpligt?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|