FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag och en vän publicerade nyligen den här deltjänsten som gör det möjligt att testa sitt högskoleprovskunnande på ett lite roligare sätt.
Ni kan testa den här http://goo.gl/mWs5vj Har beskrivit lite på sidan hur de hela fungera, men principen är att man ska ta sig så långt som möjligt. 28 nivåer finns tillgängliga, 8 frågor på varje. Nästkommande fråga är lite svårare än den föregående, så nivå x är svårare än x - 1. Hur fungerar tjänsten? Är den logisk, eller är det svår att förstå hur man använder den? Kan vi förbättra den på något sätt? Feedback uppskattas ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Tycker ni har lyckats riktigt bra med designen. Sidan känns modern och luftig. Kul och riktigt vettig idé! Det enda som jag har att klaga på är flödet ibland känns lite förvirrande, men det kanske beror på att jag som vanligt inte har läst informationen ordentligt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Wow, riktigt bra jobbat!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ser bra ut, men tydligen är man ej så duktig på matten...
Du klarade tyvärr inte den här nivån, men du kan enkelt börja om på nytt med hjälp av knapparna nedan. Du har svarat rätt på 2 av 8 gjorda frågor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Tack. De brukar vara den delen som de lite äldre (gymnasieelever >) har svårt för då man sällan använder matten i hemmet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
4/8 rätt på första delen!
Hade nästan velat haft mina resultat visade på samma sida där det stod att jag inte klarade av testet. Orkade inte leta efter någon "kolla testresultat"-knapp, så den funktionen/vyn skulle kunna bli mer uppenbar och enklare att hitta. Annars tycker jag det är en superidé! Bra jobbat! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag blir galen på "gör dig redo"-sidan. Den får gärna komma innan första frågan, men när jag svarat på en fråga vill jag komma direkt till nästa.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|