FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Ska vi ha en samlad plats för Rabatter som är exklusivt för medlemmar på WN.se? | |||
Ja, låter bra! (Jag kan ställa upp med rabatt på...) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
22 | 95.65% |
Nej, (jag behöver inget sånt). |
1 | 4.35% |
Kanske, men då måste de som tar del av rabatterna erbjuda något själv. |
0 | 0% |
Antal röster: 23. Du får inte rösta i den här omröstningen |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Tja WN:s!
Jag är på språng just nu men kom att tänka på att vi borde ha en tråd där vi delar med oss av exlusiva WN-rabattar för oss medlemmar! Vet att en del har "WN-rabatter för medlemmar på wn.se" men finns ingen samlad tråd vad jag sett. Vad tycker ni om det? Idéer? mvh Senast redigerad av Alpha den 2014-09-23 klockan 11:20 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hmm skulle vara kul om någon skrev något
![]() Vilka WN-rabatter finns det till att börja med? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Absolut! - Jag drar av 25% på logotyp-design och för välskrivna artiklar. Detta innebär ett timpris på 149 kronor, istället för ordinarie 200 kronor. - Dessutom 25% på domännamn och 40% på domännamn om totalbeloppet överstiger 10000 kronor. Rabatterna för domäner gäller de på vår webbplats och inte de jag annonserar ut här.
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Bra tråd, synd att den inte är så lång.. kanske blir för mycket egenreklam?
Hur som helst, jag har ett erbjudande för alla som söker apputvecklare för anställning eller längre konsultuppdrag. Bra exponering inför hundratals utvecklare varje månad. Se min signatur för mer information. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|