FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Jag har köpt ett Wordpress-tema i premiumklassen som är tänkt att vara till grund för en ideell fotbollssida. Då jag varken har tid eller kunskap för att ge hemsidan så bra förutsättningar som möjligt rent designmässigt behöver jag hjälp med att justera alla inställningar så att det ser professionellt och stilrent ut. Det som behöver ordnas är Layout (boxed eller helsida exempelvis?) Färger (Ett par färger som det ska vara, men önskar att dessa blir en bra mix tillsammans på sidan) Typsnitt (meny, rubriker och artikeltext). Sedan finns det en önskan om att kunna växla till en engelsk sektion av sidan där en annan meny visas som är på engelska. Utöver detta så är det uppskattat om ett par testartiklar kan läggas in med vanliga bilder och slide-funktion (som det finns inbyggt stöd för) så jag kan se och lära mig vad som kan göras med temat. Då hemsidan är ideellt driven så är inte budgeten speciellt hög, men om det låter intressant så hör gärna av er med prisförslag och referenser till tidigare gjorda hemsidor och dylikt. Tack på förhand! |
||
![]() |
![]() |
|
|