FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
När Metro granskade en annonsbluff blev tidningen – och dess administratörer – utslängda från Facebook. Nu rasar tidningen mot Facebooks agerande.
Läs mer: http://www.dagensmedia.se/nyheter/di...cle3841263.ece
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
Dom agerar som google gjorde i början. Dom stängde ju både adwords och adsense konton helt utan dialog.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Google agerar ju fortfarande så.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
FB banner ju FB admins hur dom vill också!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Att de stänger alla redaktörers konton medans utredningen pågår är nog av säkerhetsskäl.
När jag publicerade en app som hamnade i deras automatiska filter spärrades både jag som utvecklare men även alla jag hade lagt till som admin på appen. Ordnade dock upp sig precis som med Metro när man kontaktat dom och de sett att det var falsklarm. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Slängs fortfarande siter ut ur Adsense så som i början?
Parkerade domäner finns det ju miljontals av där ute och de fylls av både Display samt sökpartnersnätverkets annonser. Nedan några exempel med lite roliga adresser kanske. www.binladen.biz www.facist.com Har massor med könsrelaterade men jag antar att gränsen för vad WN tål går vid dessa namn. En liten fråga om vem som hanterar parkerade domäner för det finns ca 3 - 4 olika mallbaserade designer och ni har 2 av dem ovan. Skulle vara kul om det kanske kom fram att ett mediabolag modell större är med på ett hörn. Kanske är detta förklaring varför Google inte längre är lika flitiga att slänga ut siter från Ad sense längre. Klart är sedan tidigare att man inte kan mäta sökpartners separat i en egen Adwordskampanj som du kan med Display exempelvis. PS de annonser ni ser när man laddar upp sidan är Display men om du söker på något i sökboxen så är det sökpartners. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|