FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Är det någon här som kan rekommendera en bra telefonoperatör om man vill skaffa ett 020-nummer till företagets kundtjänst?
En majoritet av våra kunder mailar till kundtjänst. Så det brukar sällan bli mer än en handfull telefonsamtal varje dag. Vi bör därför inte bli ruinerade på uppkopplingsavgiften och minuttaxan. Dock såg jag att många operatörer verkar ganska höga fasta kostnader för 020-nummer. Är det något annat man bör tänka på då man skaffar 020? Jag har aldrig haft 020 tidigare, så jag vet egentligen inte vad det innebär, annat än att mottagaren betalar för samtalet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Själv använder jag http://clubtele.se/telefoni_foretag
Har aldrig strulat, Bra kundsupport och bra priser. Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det är inget konstigt med 020 för dig som kund, bara du betalar för inkommande samtal.
Vi har några kunder som har det, men inte så stor marknad idag då samtal är så billiga. Men 020 kan dock användas för terminera vidare utlandssamtal från mobil billigare än bli rövknullad av mobil operatörens egna priser. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|