FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej. Enligt alexa.com är wn.se en av sveriges mes tbesökta sidor. 99:de plats.
Jag kan inte annat än gratulera. Men det är lustigt att det tog mig typ 4 år av amatörmässig webbutveckling att hitta den här sajten. Hur många besökare har ni? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Förstår att jag framstår som "Herr smolk i glädjebägaren", men jag har bestämt för mig att placeringen i Alexa var betydligt förnämare för ett par-tre-fyra år sedan.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tillräckligt =)
Dock så är alexa-siffrorna väldigt dopade. Många webmasters kör alexa-toolbars bara för att höja siffrorna på sina egna sajter. Och när alla dessa möts här blir utgången så här... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Baseras inte trafiken dessutom på Alexas toolbar som måste finnas installerad?
Vilket i så fall gör att det inte är så konstigt att ett forum om just webbutveckling handlar lite högre upp. ![]() Edit: Skrev så långsamt att jag blev tvåa på bollen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Administratör
|
Vore kul om det vore sant men en bra dag har WN ca 10k sidvisningar. Säger endel om alexa.
![]() |
Svara |
|
|