Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Telefoner eller växel

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2014-06-01, 22:43 #1
Lilleklump Lilleklump är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Nov 2012
Lilleklump Lilleklump är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Nov 2012
Standard Telefoner eller växel

Hej,

Idag driver jag ett företag med 4 anställda och jag undrar vad ni skulle välja, telefoner eller mobil växel?

Ganska ofta måste vi ge ut våra privata nummer till kunden då kunden vill direkt komma i kontakt med just den personen som kunden arbetar med.
Det är ett problem då några kunder har en tendens att ringa utanför arbetstimmarna.
Detta har gjort att vi inte ger ut våra privata nummer och endast ger ut numret till vår gemensamma telefon.
Då får vi andra problem som t.ex. att det kan vara upptaget när kund1 pratar med anställd1 och samtidigt vill kund2 prata med anställd2.

Vi har kollat in Tele2 Mobila Växel och detta verkar intressant men tyvärr har två utav dom anställda inga dugliga telefoner(Telefonen kan stänga av sig, micken kan sluta fungera, dålig batteritid, etc) och det finns inget fast månadskostnad för utgående samtal.

Vi kollade också in att köpa nya telefoner med abonnemang åt alla men då skulle vi behöva gå runt med dubbla telefoner och behöva binda upp oss på många abonnemang (Ifall företaget skulle stänga ner om ett år och ha 5 telefoner att betala av varje månad är inte kul).

Vad skulle ni rekommendera för oss att göra?
Lilleklump är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:45.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017