FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Idag driver jag ett företag med 4 anställda och jag undrar vad ni skulle välja, telefoner eller mobil växel? Ganska ofta måste vi ge ut våra privata nummer till kunden då kunden vill direkt komma i kontakt med just den personen som kunden arbetar med. Det är ett problem då några kunder har en tendens att ringa utanför arbetstimmarna. Detta har gjort att vi inte ger ut våra privata nummer och endast ger ut numret till vår gemensamma telefon. Då får vi andra problem som t.ex. att det kan vara upptaget när kund1 pratar med anställd1 och samtidigt vill kund2 prata med anställd2. Vi har kollat in Tele2 Mobila Växel och detta verkar intressant men tyvärr har två utav dom anställda inga dugliga telefoner(Telefonen kan stänga av sig, micken kan sluta fungera, dålig batteritid, etc) och det finns inget fast månadskostnad för utgående samtal. Vi kollade också in att köpa nya telefoner med abonnemang åt alla men då skulle vi behöva gå runt med dubbla telefoner och behöva binda upp oss på många abonnemang (Ifall företaget skulle stänga ner om ett år och ha 5 telefoner att betala av varje månad är inte kul). Vad skulle ni rekommendera för oss att göra? |
||
![]() |
![]() |
|
|