FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hej Forumister.
Jag är på gång att återigen starta eget (inom IT och marknadsföring), då jag känner att nuvarande arbetsform (och -givare) inte fungerar så bra. Jag har bra nätverk och gjort kalkyler så jag vet hur många fakturerade timmar som behövs varje månad för att kunna ta ut en dräglig lön med pension och semester inräknat. Jag skulle dock vilja ha mer förslag på lämpliga verktyg som man använder i verksamheten för att bli tidseffektiv. Hittills har jag dessa som förslag Speedledger - Bokföring och fakturering Harvest - Tidsrapporteringssystem och tidsunderlag Webbhotell har jag redan - planerar inte drifta kunders lösningar själv så behöver inte skala upp i framtiden. Tack på förhand |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Asana är grymt bra. En avancerad todolista som dessutom integrerar med Harvest.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vi använder en hög av Fortnox olika moduler. Fungerar utmärkt och väl värt priset.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|