FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Är intresserad av 10 000 utländska fans till en Facebook sida.
PM:a mig, behöver snarast. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Det vet du säkert, men det är inga som helst problem att fixa 10,000 fans med Facebooks egna kampanjer för ganska små pengar. Dessutom kommer många av dessa (men långt ifrån alla) vara genuint intresserade av ämnet/produkten. Ungefär 2000-2500 kronor kan det kosta, men det beror lite på vilken nisch och målgrupp du har. Jag upplever att det fungerar riktigt bra, i varje fall när jag anammat en någorlunda genomtänkt strategi, beträffande geografisk hemvist och nyckelord. Om du redan vet detta (vilket jag anar) ber jag om ursäkt och får då hänvisa inlägget till andra som tänker i liknande banor.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Sedan Facebook uppdaterade reach etc för "pages" så är det omöjligt att ens kunna få ut något av sin facebook sida. Om du har en sida med 1 milj fans så får du en reach på ca 10.000 som bäst. för 2 månader sedan så låg reach på mellan 200.000 - 400.000 per post!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har bara ute efter 10 000 fans, och detta till en kund på Balkan.
Tack för era inlägg. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
En bild jag la in på Facebook igår har nu haft närmare 10,000 reach fast sidan bara har 3000 likes (detta för att ett femtiotal personer har delat den). Hade jag dessutom kört en kampanj för ett par hundralappar hade jag förmodligen dubblat detta. Jag tycker fortfarande att marknadsföring är ganska "straight-forward" på FB, men det gäller att man delar sånt som folk gillar. Logiskt mao. Sorry TS för OT!
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2014-04-14 klockan 15:20 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har flera sidor med mellan 5- 15k ''Likes'' till salu.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|