FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tjena,
Betalar ni någon A-kassa som driver eget? Har flera företag i min historia som krashat och fått det väldigt svårt ekonomiskt flera gånger så tänkte att det är nog smart att undvika det i framtiden... Kan ni rekommendera någon? Vilken är bäst? Finns det ens? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har ingen erfarenhet om ämnet men här finns en, http://www.smakassa.se
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Tror jag är med där, väldigt bra! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Förresten...
Ni som är egenföretagare och inte är med i A-kassa, anledning? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Senast redigerad av altruixm den 2014-04-02 klockan 16:04 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Citat:
Så jag hade ingen a-kassa när jag starta, man ska nog försöka balansera risknivån på lämpligt nivå. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
Personligen är jag medlem i JUSEK och även AEA, det funkar bra för JUSEK lägger sig aldrig i om jag inte ber om hjälp själv.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har valt bort a-kassan och anledningarna är främst att jag upplever att jag lätt kan få jobb som ger åtminstone lika mycket som akassenivån utan problem och att jag i annat fall ändå behöver ge upp så mycket att det varken gör från eller till. Misär som misär. A-kassan ger mer än försörjningsstöd, men inte tillräckligt på långa vägar.
På sikt är ju förhoppningen att likt patrikweb dra in ett par miljoner i månaden och vara ekonomiskt oberoende.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|