FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har hört att det ska vara mycket bättre än google adsense. Hade varit kul att prova det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hur är det egentligen. Får man använda båda nätverken på sina sidor? Eller är det något i Googles avtal som förhindrar detta?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
google förbjuder ju poker och annat i den kategorin, tillåter ypn detta?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon som vet när det kommer öppnas för t ex svenska hemsideägare?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Testar det på en av mina sidor, har en channel hos en kille som har ett YPN konto (från usa).. Innan drog min sida in $5 dagligen via adsense nu ligger det runt $ xx dagligen! Men visst programmet är jo i beta, när det släpps för övriga världen kommer förstås den mer bli som adsense.. Men det gäller att köra så länge den drar in mkt pengar
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Man måste vara bosatt/registrerad i USA för att kunna få sina pengar utbetalade. Men visst ger Yahoo mer såhär i initialskedet, men det är någonting som väntas gå ner efter beta-perioden.
Microsoft kommer också ut med sitt program framåt sommaren, vilket också ska bli intressant. Undrar om seriösa AdSense-konkurrenter kommer gynna publicisterna eller annonsörerna. Kan ju vara så att CPCn går ner när det finns tre konkurrerande program. Aja, ska bli intressant att se hur denna marknad utvecklas inom den närmsta framtiden. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|