FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hos citynetwork får man använda deras mailserver om man bara har en domän registrerad hos dom utan att betala mer än den årliga avgiften för domänen. Typ 10Gb per e-postkonto (max 25 st tror jag).
Tyvärr har dom enorma problem med sitt system. (Byggt av samma nissar som står bakom Bineros. Surprise?) Binero och Loopia erbjuder INTE e-post (mer än vidarebefordran) med samma typ av konto. Vet någon något webbhotell/registrar som gör (ja, förutom citynetwork då alltså)? |
|||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Måste faktiskt försvara de lite.
Deras e-post funktion fungerar utmärkt, iaf för min del. Jag kör med deras e-post för att skicka notifikationer, nyhetsbrev m.m utan några som helst större problem. Vad är det för problem du har med utskicken? Här kan du koppla din domän och använda outlooks (live.com) e-post http://www.domains.live.com/ ... Dock inget jag rekommenderar för en mötesplats där det skickas mycket e-post. |
||
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi har, sen får du väl kolla runt och se om det finns fler
|
||
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Men för din skull: Jag använder inte deras mail över huvud taget. Men jag är dödstrött på att mitt användarkonto hos dom aldrig funkat fullt ut. Det är ALLTID något fel. Alltid. |
|||
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej Danne - vi patchade panelen i fredags och tyvärr gick den inte riktigt så väl som vi önskade och rullade tillbaka tills slut idag. Höjning av kvaliteten när det gäller panelen (ja vi och många andra kör med Atomia) har vi en ivrig dialog med leverantören och vi tror att de senaste månadernas jobb kommer falla ut i ett par riktigt välbehövliga uppdateringar i början på det nya året.
Så ytterligare förbättringar på gång... Tack för tålamodet. |
||
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
#10 | ||