Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Är du vår nästa traffic/Campaign Manager?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-12-04, 10:01 #1
Sellbranch Sellbranch är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Dec 2013
Sellbranch Sellbranch är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Dec 2013
Standard Är du vår nästa traffic/Campaign Manager?

Är du skarp, självständig och tekniskt lagd?
Vill du arbeta i en stimulerande miljö på Östermalm med sköna kollegor som har många års erfarenhet av digitala medier?
Om svaret är Ja, då är jobbet som Traffic på Sellbranch jobbet du ska söka!

Sellbranch är ett snabbväxande digitalt säljbolag som ingår i koncernen Keynote Media Group,
tillsammans med företag så som Nöjesguiden, Passagen, Spray och Sime.

Sellbranch har huvudansvaret för traffic-tjänsterna för koncernens alla bolag men hjälper även externa publicister såsom
Yahoo! och Spilgames (Spel.se, Spela.se, GirlsGoGames.se). Utöver det jobbar även Sellbranch med Yield management och RTB.

Vi söker dig som har bra tekniska kunskaper och vi ser gärna att du har jobbat med annonshanteringsystem tidigare,
hanterar HTML, CSS samt JavaScript och självklart hanterar du svenska och engelska i tal och skrift.

Det är ett roligt jobb med både toppar och dalar vilket gör att du behöver kunna hantera stress och prioritera ditt arbete efter arbetstryck. Du kommer att vara i kontakt med mycket folk via telefon och mail, jobba med annonshantering samt lösa tekniska problem vilket ställer krav på din servicegrad och tekniska kunskap.

Låter jobbet spännande? Besök vår hemsida och skicka din ansökan: http://sellbranch.com/about/trafficcampaign-manager/

Mvh Malin
Sellbranch är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:12.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017