FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej, har under åtta dagar försökt registrera en .nu domän.
Tog kontakt efter två dagar och fick som svar att något gått fel, dom åtgärdade det och bad mig komma tillbaka efter 24 timmar. Sagt och gjort, tog kontakt igen, fick som svar att de kan ta 48 timmar och att jag skulle återkomma efter det. Efter det tog jag kontakt igen, det var något nytt fel som nu blivit åtgärdat, samt en ticket skrevs för att nästkommande personal skulle veta vad som skulle göras om det mot förmodan strulade. Igår tog jag kontakt igen, fick då som svar att det är leverantören som har stora problem (fine, inte crystones fel). Registrerade då en annan .nu domän som gick igenom direkt. Uppenbarligen funkar det för leverantören ändå. Och nu idag, sista jävla gången jag tar kontakt med dehär usla företaget så får jag ett hej, har nu väntat på att någon skall återkomma i supporten men ingen har skrivit något på 20 minuter~. Är det bara jag som har problem med .nu domäner samt crystone? Fruktansvärt mycket problem med dem, och de tar ju emot att flytta 10~st domäner också om problemet går att lösa. |
||
![]() |
![]() |
|
|