FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har blivit rekommenderad att lägga uppgifter på Reco, är det ett ställe att finnas på? Jag blir skeptisk när jag inte kommer in...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag tycker personligen alla sådana sajter är meningslösa. Man kan räkna med att de som är missnöjda är betydligt mer intresserade av att låta världen veta hur usla ni är (jag vet, ni har ingen missnöjd kund...).
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Det var ett SEO-tips om en sida med pagerank(5?) som kunde vara bra att finnas på typ...
Men jag hade gärna hört om nån haft erfarenhet av/använt reco. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
..och jag undrar mycket om sajten/företaget* bakom då jag sedan söndag kväll försökt använda diverse formulär och mejla dem, men inte får nån respons.
*Wiky Ventures AB ligger bakom sajten, men vad har hänt nu om det är en massa felmeddelanden på sidan och de inte svarar på tre epostadresser undrar jag |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Var i kontakt med dem för ett par år sedan.
Som tartareandesire säger så är det logiskt att folk ger mer ris en ros på sådanna siter. Använde detta för något år sedan för kungs räkning, satte upp QR kod och hade visitkort på disken som i sin tur länkade till en tunnel site där användaren kunde välja om den var nöjd eller missnöjd, och om den var missnöjd så fick den fylla i ett formulär som då skickades direkt till bolaget och inte till rejta/reco etc. Men om kunden var nöjd och valde det på siten så fick den alternativen att lämna en recensioner på google maps, rejta, reco, tripadvisor etc. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Reco var bra när Nikke jobbade där. Vet inte hur det är idag.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Sidan känns inte överdrivet seriös, väldigt mycket reklam och dubletter på väldigt många företag. Det verkar som att de syncat dålig data med en befintlig databas.
I övrigt så hyllar jag den här typen av tjänster så länge de kan ge en rättvisande bild av hur ett företag sköts. Kundkraft ska ju kunna påverka! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Om jag var du skulle jag försöka finnas överallt där det är möjligt sålänge den sidan som länkar till dig har högre pagerank
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|