FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Nyheter24 skriver om ''Albin'' som tydligen ska tjäna bra pengar på sin fanpage.
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Kul att se när det går bra för andra! Blir ju lite nyfiken på hur mycket trafik en sån grupp kan generera :-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
En liten kommentar av Albin som jag vet finns här på WN någonstans vore ju intressant.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
206.000 likes är ju inte så stort. Man kan köpa rätt aktiva FB sidor med 300k likes för ca 3000 dollar. Däremot så är det många som driver humor sidor som köper upp fb sidor för o länka till sina bloggar
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Så pass? När jag höll på med det där senast krävdes det otroligt mycket för oerhört lite i provision. Visst att man kunde få några tusen kronor men då krävdes flera, flera tusen visningar på reklamsnuttarna man visade innan klippen.
Kul dock att det funkar för killen. Har för mig att han erbjöd sig att programmera åt mig när jag sökte ett sådant system. Kanske får man börja igen :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
I artikeln får dem det att låta som att det är sjukt mycket pengar det handlar om och att jag håller på med detta på heltid.
Jag pysslar på med Facebook när tid finns, annars så jobbar jag som alla andra om inte mer med programmering, webbdesign och marknadsföring. Facebook använder jag som en marknadsföringskanal för egna projekt och ser dem pengar som kommer in mer som en bonus och verkligen inte som en heltidsinkomst. /Albin |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Akta er för Skatteverket bara. Dessa artiklar öppnar deras ögon för ny skatteindrivning. Precis som Blocket och Tradera gjort tidigare.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Får man fråga hur den här artikeln kom till? Var det du som tipsade dem eller?
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Helt ok artikel men det jag undrar över om vad Facebook har att säga då de läser att Albin köpte själva sidan
![]() Kör bara på Albin, lycka till |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Nyheter24 vrider och vänder lite som dom vill. Min erfarenhet som affiliate manager för Euroads är att fåtal kan försörja sig på FB som kanal. I vilket fall, all heder till Albin för hans roande grupper.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|