FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej, för ett tag sedan köpte jag en domän, den har jag flyttat till loopia.
Nu är det dax för at starta upp domänen, jag står som ägare på Loopia men, när jag går till domänen så ser jag att domänen är uppe och har även innehåll, som inte är mitt, kollar jag på WHOIS så ser jag att den har en annan ägare. Hur kan detta ske? inte första gången med loopia som enligt mig med en bra domän? Hjälp ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har domänen gått ut?
Någon annan som registrerat den emellan? Bara loopia kan veta, bäst du kontaktar dom. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
Dubbelkolla fakturor och betalningar så att du verkligen har betalt den.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej alla, här vill jag klargöra ett misstag.
Jag hade en domän tidigare som jag hade betalat för och stått som ägare, när jag kontaktade Loopia so var svaret att ett miss hade skett och det jag fick då var 79 kr som jag hade betalat för domänen. Tiden gått och det visade sig at just den domänen kom tillbaka och hånade mig genom att ta den placering jag hade på Google, sjukt men är man grön så kan man en och annan skit. Men, denna gång så hade jag helt fel, jag missade ändra på servernamn på loopia och just därför hade URLen pekat till den tidigare ägarens server. Jag vill be Loopia om ursäkt för denna gång, jag hade fel ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Lätt hänt, och vi uppskattar att du ber om ursäkt för ditt misstag, och klargör vad som var problemet
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|