FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Är ute efter en ny bärbar dator som jag ska ha när jag fixar och trixar med mina sidor etc. Är inte bäst på datorer men jag vill att den ska vara snabb, bra batteritid och helst ganska lätt att bära runt på. Gillar också stor skärm. Gillar Asus men vill gärna höra era tips ![]() Budget på 5-10000 kr Tacksam för svar! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kan rekommendera Asus UX31A. Haft den i snart ett år och den fungerar kanon.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=1385345 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Utvecklingsverktygen i OS X är väldigt bra.
Skulle därför rekommendera en MacBook Pro eller Air. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Lenovo gör grymt fina maskiner.. har en T530 men den ligger väl över din budget troligen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag köpte in två såna här idag:
http://www.mediamarkt.se/mcs/product...tml?langId=-16 3500 pix och helt okej prestanda. Kanske kan vara något? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Skall man satsa på en billig(are) burk rekommenderar jag något från Asus eller Samsung, Packard Bell är att undvika. Senast redigerad av jayzee den 2013-08-07 klockan 23:10 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tack för många bra svar
![]() Jag föll direkt på Asus men ska kolla lite på alla alternativ. Något jag såg va att man måste köpa till officepaket och antivirusprogram. Finns det någon möjlighet att få det gratis men ändå inte riskera virus och sånt skit? Har tidigare haft mac så vet inte hur det fungerar ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Min röst faller på en MacBook Pro, aldrig varit så nöjd med en dator som med den.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Min med. "Problemet" är ju att de startar på runt 10,000 kr, vilket var TS maximumbudget. Men jag tycker väl också att det kan vara värt att kosta på sig lite extra, om man får riktigt bra saker. ;-)
![]() |
Svara |
|
|