FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hallå!
Efter att ha utvecklat på egen hand ett långt tag så vill ja nu samarbeta på ett projekt med en eller flera personer som gärna sitter på samma kunskaper som jag. Jag skulle vilja utveckla något inom e-handeln(gärna inom datahållet). Jag har inte arbetat med något sånt projekt innan med jag har läst en del och är mycket intresserad inom det området. Jag har några bra kontakter(bl.a grossister, återförsäljare i Asien och andra i den branschen). Jag kan utöver det tillföra massa idéer on hur projektet ska genomföras. Jag är drivande för det jag är intresserad av. Jag bemästrar även till en viss del python, javascript och html och de grundläggande teknikerna till att skapa och underhålla en ehandelsplatform. Ett stort och nytt intresse har jag i marknadsundersökningar som kan passa till detta projekt. Du som jag ska arbeta ska vara drivande, ha ett intresse för köp&sälj samt kunna lite om vad som är inne just nu på webbfronten inom e-handel. Skriv ett snabbt PM med vad du kan tillföra men bara om du blivit intresserad. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|