FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Huvudfokus i denna tråd lägger jag på mina tankar kring att sälja sidan, med domännamn. Därför har jag placerat tråden här.
Det gäller sidan www.jobbamedpoker.se Jag skaffade sidan för ett tag sedan som ett roligt projekt. Idén var att lägga tid och lite pengar, och se hur långt det kunde gå. Jag var nog inte så motiverad som jag trodde. Därför funderar jag på att sälja sidan. (Jag tror nog att alla förstår vad sidan handlar om och vad jag ville göra med den. Läs domännamnet igen annars: Jobba Med Poker) Nu till min fråga: Vad kan man begära i pris för denna sida? Jag har inga inkomster och trafiken är minimal. (i nuläget) Om jag skulle bestämma mig för att behålla sidan. Hur svårt alt. lätt är det att tjäna några tusenlappar per månad på en gambling/poker sida? Om jag nu köper lite trafik från google. Lägger in några annonser. Utökar informationen och kanske säljer någon e-bok. Kom gärna med idéer. (jag kan tänka mig att sidor som handlar om gambling/poker är hyfsat tråkigt att prata om, men skriv hellre ingenting alls) |
||
![]() |
![]() |
|
|