FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Har du något vettigt att sälja och till rätt pris? Då kanske jag kan köpa det av dig! Det gäller allt från färdiga hemsidor till pågående projekt som vi gemensamt kan titta på. Just nu söker jag framför allt, Restaurangguider med reservation/bokningsfunktioner, Upplysningssidor och givetvis även sidor med inkomst. Ej intresserad av reklamfinansierade eller liknande sidor. Vänliga Hälsningar / Emil |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
En fråga bara. Upplyssningsidor och guider osv är oftast reklamfinansierade. Då är inte intresserad av en upplyssningsida som har reklamintäkter?
Har du något budget? För har en hel del sidor till salu. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Visst är det precis så som du säger och jag välkomnar gärna reklamfinansierade upplysningssidor likväl men ser helst att den som upplyser genom sidan i fråga även betalar för det. Vad gäller budget så sätts ju det i proportion till det objekt jag erbjuds att köpa. Givetvis kommer jag inte att ange något belopp här och nu. Blir jag erbjuden något jag är intresserad av så kommer jag givetvis att få ett anbud och som jag eventuellt lägger ett motbud på. Jag är på jakt efter nya kreativa ideér och inte några sidor som småmjölkar publiken. ![]() Hoppas mitt svar besvarade din fråga och messa mig gärna ifall du har något kul i görningen. Mvh / Emil |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har en mode sajt om du är intresserad? En bra passiv inkomst källa. Rankar 1 på ett sökord i google med ca 2 000 sökningar mnd. Samt upp och ner mellan plats 1-5 på ett annat sökord med 10 000 sökningar mnd. Skicka mail om du är intresserad.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|