FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Hej
Jag funderar på att köpa en ny mobil, men har ingen aning om vad jag ska ha. Funderar starkt på en Sony Ericsson K750, men det finns ju en massa andra roliga också. Är egegntligen inte ute efter något speciellt, prioriterar att ringa men tycker att det hade varit trevligt med MP3 och kamera lite då och då. Tips? Är det någon som har en K750 som har synpunkter? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
W800i är det mer minne i till MP3
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Ta och kolla på skynet.se/sonyericsson.html för en lite annorlunda recension / omdömme av K750 och W800. Finns även en guide för hur man gör en firmeware uppdatering.
Till w800 följer det med ett större minneskort (512MB), till k750 får du köpa till det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej!
Fixade ett nytt abonnemang förra veckan från Vodafone där en K750 ingick. Kan verkligen rekommendera telefonen och abonnemanget också dessutom! Använder du abonnemnaget på rätt sätt så kan du tjäna en hel del faktiskt på detta, dessutom när man kan få ett tvillingkort.Länk till Vodafone /Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har en Motorola RAZR V3 och är mer än nöjd. Jag köpte den för att det var den tunnaste telefonen jag kunde hitta. Vill ha en som ligger bra i fickan. Dock har den väl inte den bästa kameran. Någon MP3-spelare finns inte heller. Jag valde att prioritera en tunnare telefon framför funktioner och jag har inte ångrat mig. Är helnöjd med den. Ta en titt på den om du vill ha en snygg och liten telefon.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Efter x antal olika modeller genom åren har jag absolut hittat min favvis-telefon och det är Nokia 8800. Slår det mesta inte bara i designväg utan även ljud/hanterings-mässigt.
Det negativa är något kort batteritid (levereras med två batterier och bordsladdare)och gillar man att fota så är upplösningen på kameran inte den bästa, men för mig som inte nyttjar kameran så är telefonen kanon. Stilren, brutalsnygg, liten och smidig, repfritt glas m.m. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Tack för länktipset till skynet, intressant läsning.
Jo, det var ett FastPris jag tänkte på, hur fungerar det med tvingingkort? Kan man använda båda två och ringa från samtidigt?! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej!
Med tvillingkortet/abonnemanget från vodafone kan man göra följande: Man kan ringa från båda simkorten samtidigt. Men endast ett av dessa simkort är aktivt, vilket innebär att endast den telefon med det aktiva simkortet kan ta emot samtal. Det går att växla med en enkel kombination om vilken telefon/simkort som ska vara aktivt. Busenkelt och kanonbra tycker jag! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Citat:
Trevlig finess ju. ![]() Tack för tipset |
|||