FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag söker en skillad PHP-utvecklare som verkligen brinner för webbutveckling. Du kommer att jobba på ett företag i Göteborg som levererar lösningar inom bland annat webbpublicering och e-handel. Du kommer att arbeta med andra skillade programmerare och designers och får vara en del av en agil organisation som du har möjlighet att vara med och påverka!
Du kommer att vara med och driva olika projekt med utvecklingsteamet, från projektspec-möten med kund till implementation och leverans. På sikt kommer du att ansvara helt för projekten och säkerställa dess utveckling. Alltså: Du skall ha god erfarenhet av programmering i PHP och SQL. Därför är det meriterande om du har erfarenhet av Java. Notera att du måste ha goda erfarenheter av webbutveckling, vi har tyvärr inte resurser att lära upp någon nybörjare. Därför kommer du att få visa upp kod och webbprojekt som du är involverad i. Lön: 26 000 kr per månad Notera att det är brådis och att tjänsten tillsätts så fort som vi hittar någon. Tveka inte att kontakta mig ifall du har frågor. Jag tar tacksamt emot tips på personer också. Tips som leder till anställning belönas med biobiljetter ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jobbet är tillsatt. Tack för alla ansökningar!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|